Інклюзивна освіта - це не просто прихід дитини з ООП до закладу освіти. Це створення в спільному просторі особливого підходу до навчання такої дитини, який передбачає додаткові елементи освітнього процесу: індивідуальну програму розвитку, створення інклюзивного освітнього середовища , здійснення психолого - педагогічного супроводу, в основі якого співпраця ІРЦ та закладу освіти.
У Гостинцівській гімназії 16.09.2025р. відбулася зустріч педагогів,асистента вчителя, матері дитини з ООП з представниками інклюзивно - ресурсного центру з метою створення оптимальних умов для соціально- психологічного супроводу дитини з ООП, підтримки її в освітньому просторі.
Під час зустрічі заступником директора гімназії було презентовано основні підходи до змісту навчання дитини з ООП. Під час роботи було розкрито основні аспекти співпраці інклюзивного центру та гімназії, які реалізуються у проведенні комплексної психолого-педагогічної оцінки розвитку, просвітницькій та консультативній допомозі педагогам та батькам дитини з ООП.
Співпраця з представниками ІРЦ - важливий крок до покращення роботи з дитиною, що має освітні труднощі. Директор закладу Г.Мищишин наголосила на важливості впровадження інклюзивної освіти та співпраці з ІРЦ.
Немає коментарів:
Дописати коментар